برآورده شدن آرزو

 

                                         ای کاش آرزوهای بزرگ تو

                                                                      در دستان کوچک من بود

                                                                                                      تا به تمامی آنرا به تو می بخشیدم

 

                                           به دستانت نگاه کن ...

                                                                    آرزوهای کوچک من در دستان بزرگ و پر سخاوت توست

                                                                                                                      چه هراسان می‌گریزی ؟!‌

 

 

 

در پناه معبد عشق

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ

صدایی از درون تو می گوید:
باید به دیگران آن چیزی را هدیه کنی
که از هیچ جای دیگری نمی توانند بگیرند.
.
.
.
کاش دستان تهی و سردم قدرتی داشت تا رنگین کمانی از آرزوهایت را در سبدی به وسعت جهان پیشکشت کند و در کنار گرمای دل مهربانت گرم شود و گّر بگیرد؛ بسوزد و خاکستر شود
می گریزیم از نگاههای پر تمنای یکدیگر
چرا که ما را توان سبز نگه داشتن خواستنهای بهاری همدیگر نیست
لاف می زنیم و باد به غبغب می اندازیم
اما در میدان عمل موری ناتوان بیش نیستیم
اما تو
تبلور تمام خوبیها
تو
انعکاس تمام پاکیها
تو
سرچشمه سخاوت
تو ...
می ترسم متهم به چاپلوسی شوم
پس سکوت می کنم
و تنها آرزو می کنم که ...

پریدخت پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام دریابانوی عزیز

آرزو دریای شوره
دریای شور زندونِ ماهِ
ماهیا تشنه ترینن
روی لباشون آهِ و آهِ

مانی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ http://royayezendegiyeman.blogsky.com

مثل همیشه زیبا و....

آخرین ترانه ی باران چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ق.ظ http://tabar.blogsky.com

نیوشا جان بادرودی گرم خدمت شما.....

خوبی نازنین دوست پارینه سالها

مانند همیشه یک آرزوی عاشقانه پرازدهش

کاشکی همه عشق رابه مانند شما تفسیروعمل می کردند

افتخارمن دوستی باشماست وآنچه ازاین دوسال گذشته چونان ردپایی ازعشق دردفترم مانده است.

نیوشا جان نمی دانم وشاید هم درک باید کنم شمارا که
عشق وعلاقه وشورگذشته را کم تردرشما می بینم

این دنیای مجازی بوجود آموزگارانی چون شما نیاز دارد تا برابتدای راه گام گذاشتگان بیشترناامید را با این واژه مانوس نماید........ بهرروی جادارد ازشما بعنوان یک دوست بااحساس قدیمی دراین دنیای مجازی یاد وتقدیر نمایم

کاش جهان گل زاری وسیع بود ورنگارنگ
کاش بوی باروت و سرخی خون مشام وچشمانمان رانمی آزرد
کاش همه قدرگل را فقط به تماشا........ می دانستند

تندرستی و موفقیت وشکوفایی روزافزون برایت آرزو می کنم
دوست و دوستدار وارادتمند قدیمی......... سهیک

پریدخت یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام نیوشا جونم

سال نو مبارررررررررررررک
با یه دنیا آرزوهای خوب
امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و بهروزری پیش رو داشته باشی .
کجایی خانوم گل ؟

مانی شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.royayezendegiyeman.blogsky.com

سلام دوست من
من به خودم اجازه دادم و برای شرکت درمسابقه گفتن پنج آرزو در سال جدید شما رو دعوت کردم .خوشحال میشم دعوت من رو قبول کنی و آرزوهاتو در سال جدید برای ماها تعریف کنی.قربان شما.مانی

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.(رویای زندگی من)
مانی

دوست شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ق.ظ

سلام عرض میکنم خدمت شما ساقی سخن
میگوییم هااااااااااا !!
ما بالاخره نفهمیدیم .
شما زاده تهرانید و ساکن خارج
یا زاده خارجید و ساکن تهران

کلا ایرانید یا خارج از ایران
اگر ایرانید چرا یک جا خارج از ایرانید
اگر خارجید ؟ چرا اینجا ایرانید ؟

چی شد ! هر چه شد و هر چه کردم برای این بود که نخواستم غیر خودی به اصل امر اگاه شود .

لطف شما مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد