دو میلاد همایون


تقدیم به بانوی آسمونی به شباهنگ عزیزم 

روز میلادت مبارک نازنینم پنجم شهریور همیشه به خاطرم خواهد ماند

 

من به آرامش گفتار تو مغرورم و خوش،

من به یک قاعده ی پرمعنا،‌

در به هنجاری گلبرگ و درخت،‌

در به رهپارگی قوس و قزح،‌

در به انجامش آلایش‌ها،‌

در سرانجامش فرسایش‌ها،

از سخن‌های پر از شور نخست،‌

من ترا مینگرم در پس یک شعر بلند.

اندر آنسوی ترازوی وجود.

داخل حس یقین.

 

من یقین میدانم،‌ پاسخ نغز مرا میدانی،‌

خنده‌ات پاسخ امروز من است،

خنده‌ام را به تو می‌آرایم.

 

با تو میگویم دوست،‌

ابتدای هنر‌ انگاریها،‌

انتهای همه ی هستی ما،‌

تا به انجامش ایجاد وجود،

نکته‌هایی باید،‌

که پر از پر هنرآئینی ماست.

 

لیکن اما در فراز یک گذر،

لیکن اما در نشیب یک امید،‌

درکی از میلاد نامت دیدنی‌ست.

 

درکی از احساس زیبا خاطراتت در فراز

درکی از احساس والای امیدت در نشیب

هم نفس در خجند این چنین روزی بزرگ،

خوشترین احوال ما می‌بایدی

خوشترین ادراک ما از عشق و از شوریدگی،

پر طرب بر قدرت ایمانمان می‌تابدی.

 

بار دیگر به تو می دوزم چشم،‌

بار دیگر به تو میگویم عشق،‌

ابتدای همه‌ی شادیهاست.

 

ما کنون صد پایه‌های اعتماد،‌

ما کنون ره چاره‌های اعتقاد،‌

ما کنون واقف ز اسرار همیم.

و از این حس پدید آمده از باور مهر،

هر طرف فاصله‌یی است میان من و تو،

معضل بودن منحوس مکان،‌

معضل دوری و این دام زمان،‌

گر به باور برسیم،‌

همشان می‌میرند.

 

با سخن‌های تو خوشبختی را قلب من می‌شنود ... سر من می‌فهمد. 

 

  

زندگی یک فاجعه‌ی پر از شادیست


هشتم شهریور روز میلاد برادر خوبم
فرامرز عزیز  
یادمان تولدت همواره خجسته است

 

و خداوند انسان را آفرید

 

تولد یعنی  یقین یعنی حضور

میتوان هر لحظه را میلادی دانست

میتوان در این شباب از نو شکفت

میتوان برای یک بودن گرم به باوری سبز رسید

میتوان از حس یقین اوج شدن را ادراک نمود

 

متولد شدی

ساده تر از نور

روان تر از آب

زلال تر از شبنم

پوینده تر از نسیم

 

روز میلادت مبارک

در پناه معبد عشق

نظرات 10 + ارسال نظر
فرامرز جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام به ترنج خواهر خوبم ...نوشته بسیار زیبا بود ..و تولد شباهنگ رو هم از همین جا بهش تبریک میگم ...شاد باشی و همیشه شاد...دلم از خون گفته ها خوان است ...دلم از تقدیر های نابجا خون ..دلم از تصویر های نا موزون زندگی خوان است ...شب است چه کنم ..دنیا در نگاه من تمامش خون است ....

مسیح جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

مبااااااااااااارررررررررررررررککککککککککککککهههههههههههه

من فکر می کردم پنجم باشه !!!!!!!!!

سربلند بمونید

:)

شباهنگ جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ http://hamnafas.blogsky.com

سلام خاتون مهرم
زبونم بند اومده . فقط میتونم بگم تو این لحظه سراپا احساس غرور میکنم حس افتخار به داشتن چنین گوهری تو دریای دوستی ام.
من به داشتن تو به خود میبالم بانوی مهرم. آسمونی..
سپاس این همه محبتت را و سپاس این همه خلوص واژههای دلنشینت
از صمیم قلبم برات آرزوی خوشبختی و سلامت و آرامش میکنم. عشقت فزون آموزگار مکتب عشق. همنفسم

هانا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.sokooot.blogsky.com

میلادی را که میبینم به آبنده امید پیدا میکنم.اما وای از آن روز که روز تولدم باشد....درآرزوی کمی آرامشم مهربان.موفق باشی

خراباتی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.kharabati.blogfa.com/

سلام به بانوی عشق...
چه فرخنده شبیست ...
میلاد عزیزانی که دوستشان میداری و به آنها عشق میورزی..
پاینده باشی..
یا حق.

بی آشیانه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:26 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

سلم ترنج عزیز:
شعر بسیار زیبایی بود!
منم تولد فرامرز رو تبریک می گم.
و از این که به من سر زدید هم ممنونم!
موفق باشید...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

کنش هفتم** چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.konesh-e-haftom.blogsky.com

بادرودی گرم
شعرزیبائی بود
خوش وقت باشید همیشه
راستی شبرنگ جشن تولد گرفته لطف کنید با یک دسته گل رازقی...........تشریف بیارین و مجلس را با عشق گرم کنید.
تولد شما کی میشود؟

مرمر پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://mari.persianblog.com

به به سلام آبجی گل خودم !......من هم تولد هر دو رو تبریک میگم !.....شاد و موفق باشید !

تینا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.tina-tanha.mihanblog.com/

سلام عزیزم زیبا خوندنی مثل همیشه

موفق باشی
تا سلامی دیگر بدرود

یه دوست چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.money4u.blogsky.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه ویزا کارت به اعضا محترم و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...
www.money4u.blogsky.com
www.money4u.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد